Helsehuset, 1. sal
Hold-an Vej 5, 2750 Ballerup
Forside Information Privatklinik Øre-næse-halsklinikken Undersøgelse og behandling Operationer Høreapparatbehandling Kontakt

topbanner
Forside > Information Print

1.  EKSTRA INFO  VIGTIGT

CORONA :

VI MODTAGER KUN PATIENTER EFTER TELEFONISK AFTALE  Her vejleder vi om hvem der kan ses. Men har man snue, feber, sygdomsfølelse eller været udsat for smitte skal man testes inden man kan komme her .

Alle voksne bedes bære mundbind/maske eller visir.

Tidsbestilling

Der er tidsbestilling/ telefontid  mandag - torsdag fra 8.15- 9 og 13-13.30. Tirsdag kun 13-13.30.  Udenfor telefontiden forsøger vi at besvare så mange opkald som muligt, når tid haves.

Vi sender ikke SMS bekræftelse

Vi har desværre mange udeblivelser og vi blever desværre nødt til at sende regning for udeblivelser eller afbud senere end 1 døgn inden aftalt tid . Det koster  250 kr for en konsultation og 500 kr for en operation eller lignende f. eks en høreapparatudlevering. Vi fremsender faktura med posten

Afbud kan ske på  til 42501575 hvor der kan lægges en besked, men vi ringer ikke tilbage.

Der er telefontid til høreapparatklinikken hver tirsdag mellem 9-10 på tlf 41410107. Her kan man også melde afbud på telefonsvareren og lægge en besked og blive ringet op hvis der er problemer.

Hvis De ikke kan komme i kontakt med os og har akutte sundhedsmæssige og uopsættelige behov bedes De

KONTAKTE EGEN LÆGE ELLER AKUTSYSTEMET SAMT JVF SUNDHED.DK ØVRIGE SPECIALLÆGER.

Øvrig info om klinikkens drift , sygdom lukning etc på vores telefonsvarer på hovednummer 44660067

------------------------------------------------------------------------------------------------

Vores almindelige information

Speciallæge Alice Walsted har siden 2002 drevet speciallægepraksis i  øre-næse-halssygdomme i Ballerup i   Helsehuset  på 1. sal samt den helt private del Ballerup Privatklinik.

Hun har en lang og bred uddannelse i øre-næse-halssygdomme og audiologi indenfor hospitalssystement. Blev speciallæge i 1995 og forsvarede sin disputats og blev dr. med. i 1998.

I klinikken er tilknyttet en assisterende speciallæge, en sygeplejerske samt en audiologiassistent.

Vi modtager alle patientkategorier lige fra spædbørn  til gamle og med alle former for øre-næse-halssygdomme, høreproblemer og svimmelhed til undersøgelse og behandling herunder mindre operationer. Se venligst under dette punkt.

Vi modtager også patienter til akut behandling for infektioner, smerter eller skader i øre-næse-halsområdet.

På lukkedage henvises til øvrige øre-næse-halslæger i Region Hovedstaden. Info på sundhed.dk

Klinikken er ved sundhedsstyrelsens besøg d 12/5 2015 godkendt uden bemærkninger.
Pdf-filer kan downloades:
Rapport
Følgebrev

Privatlivspolitik:
Vi passer på dine oplysninger – som vi altid har gjort og vore journaloplysninger som håndteres af lægesystemet ClinicCare følger og har tilsluttet sig den fælles standarddatabehandleraftale og opfylder kravene i  henhold til EU´s persondataforordning GDPR af 25. maj 2018.

Vores privatlivspolitik  kan læses og udleveres i klinikken.

Klinikken er Akkrediteret  efter Den Danske Kvalitetsmodel efter survey d 8/12 2015 samt efter ny survey igen akkrediteret i  oktober 2019 .

Indberetning af utilsigtede hændelser kan foretages på  www.dpsd.dk

Tlf: 44 66 00 67
by hellomom.dk